Zabawka posiada różne zwierzątka z farmy oraz z safari. Mówi po polsku zabawne rymowanki, wygrywa melodie oraz zabawne dźwięki. Wspaniała arka Noego zawiera 9 wyjmowanych zwierzątek, które nagrodzą dzieci dźwiękami lub rymowanką w języku polskim za każdym razem, gdy odgadnie prawidłowy kształt i włoży zwierzątko w odpowiednie miejsce. Aby usłyszeć zabawną rymowankę o danym zwierzątku dziecko musi nacisnąć dwukrotnie jego postać.
Zabawne wierszyki są łatwe do zapamiętania przez dziecko, które w niezwykle krótkim czasie może się ich nauczyć.
Uczy dopasowywania kształtów, a także wprowadza dziecko w świat zwierzaków i wydawanych przez nie odgłosów.
Po dwukrotnym przyciśnięciu każdego z wymienionych niżej elementów dziecko usłyszy łatwo wpadającą w ucho rymowankę
Ster arki po przekręceniu wydaje realistyczne dźwięki oraz melodyjki. Na dachu, za zwierzątkami wbudowane jest kolorowe mini pianinko, na którym można zagrać własną kompozycję.
Na spodzie statku znajdują się kółeczka, dzięki którym statek może jeździć. Arka podczas jazdy porusza się niczym płynąca łódka.
Zabawka ma wiele atrakcji i zafascynuje każde dziecko dostarczając mu wiele miłych wrażeń podczas zabawy.
Długość statku: 34cm
W zestawie:
Noe
2 kosze z żywnością
konik
krówka
owieczka
świnka
kogut
żyrafa
lew
tygrys
małpka
słoń
Wiek: 12 m+
Baterie: 2 x AA ( załączono baterie testowe)
Wymiary opakowania: 41 (szer) x 21 (gł) x 22 (wys) cm
Wybierz zabawki odpowiednie dla dzieckaJakie wkładki laktacyjne wybrać?Przede wszystkim trzeba wziąć pod uwagę, jak często będą używane. Jeśli z piersi matki wycieka mało pokarmu i laktacja jest ustabilizowana, wskazane będą wkładki wielokrotnego użytku (wykonane z delikatnych materiałów, łatwych w praniu). Natomiast dla mam, które borykają się z nadmiarem wydzielanego mleka, odpowiednie będą cechujące się większą pojemnością wkładki laktacyjne jednorazowe. Alternatywę dla wkładek stanowią muszle laktacyjne z silikonu, przeznaczone do noszenia w biustonoszu w celu ochrony brodawek sutkowych i wchłaniania wyciekającego pokarmu. |
|
|
|